Cosmet'Agora 2020: BASF se concentre sur la génération Y et soutient la tendance du retour à la nature
Le concept « Being millennials » propose des formules adaptées aux jeunes consommateurs BASF soutient la tendance du ret…
Le concept « Being millennials » propose des formules adaptées aux jeunes consommateurs BASF soutient la tendance du ret…
“Being Millennials” concept provides tailored formulations for young consumers BASF supports the back-to-nature trend wi…
Das Konzept „Being Millennials“ bietet maßgeschneiderte Formulierungen für junge Zielgruppen BASF unterstützt den „Back…
. - New active ingredients Collalift™8, Oligolin™ and Sveltine® ST are 100 percent renewable-based and COSMOS-approved -…
. - Die neuen kosmetischen Wirkstoffe Collalift™18, Oligolin™und Sveltine® ST bestehen zu 100 Prozent aus nachwachsenden…
BASF’s scouts identified the most significant lifestyle trends set to impact the beauty market in 2017 and beyond “Color…
BASF-Trendscouts haben die wichtigsten Lifestyle-Trends für den Kosmetikmarkt in 2017 und darüber hinaus ermittelt „Co…
. - BASF Exhibits at Home and Personal Care Ingredients (HPCI) in Istanbul at Booth 310 - Presentation of Ingredients…
. - BASF stellt auf der HPCI (Home and Personal Care Ingre-dients) in Istanbul am Stand 310 aus - Präsentation von Inh…
. - Innovative solutions for Home Care and Industrial & Institutional Cleaning as well as personal care applications -…